imam roohollah khomeini: imam khomeini books
imam roohollah khomeini all books and notes and poems
all iranians authors: ketabkhane melli
all iranians authors in ketabkhane melli
seyyed ali khamenei all books ONLINE islamic
allame seyyed mohammad hossein tabatabaei: tafsir e almizan
allame seyyed mohammad hossein tabatabaei tafsir e almizan علامه سید محمد حسین طباطبایی
متن کامل تر ودقیق تر این نوشته را لطفا از سایت شیعه بگیرید
یا صوت مربوطه را از سایت آیت الله جوادی آملی بگیرید
سحده امری است گه نشانه ی خصوع است ولی عبادت بالقول المطلق مخصوص خداست و نمی توان کسی را امر به سحده کرد
اینگه خدا میگوید به آدم ای فرشتگان سجده کنید
لیست کتاب ها
خميني ، روح الله موسوي مولف /1281-: اسرار نماز يامعراج السالكين وصلوه العارفين
اسرار نماز يامعراج السالكين وصلوه العارفين خميني ، روح الله موسوي مولف /1281-
امام خمینی: سرالصلوه يا صلوه العارفين و معراج السالكين
سرالصلوه يا صلوه العارفين و معراج السالكين خميني ، روح الله موسوي مولف /1281-
خميني ، روح الله موسوي: مبارزه با نفس يا جهاداكبر، ازسخنان آموزنده و سازنده امام خميني
مبارزه با نفس يا جهاداكبر، ازسخنان آموزنده و سازنده امام خمينيخميني ، روح الله موسوي
links
شیرپوینت 2007 مایکروسافت پراجکت سرور مایکروسافت تیم سرور مایکروسافت شیرپوینت سرور
متن کامل تر ودقیق تر این نوشته را لطفا از سایت شیعه بگیرید
یا صوت مربوطه را از سایت آیت الله جوادی آملی بگیرید
ششم بهمن شیعه
اینی که شما میگگید نیست مابیش از این خوابیدیم اما اینککه چقدر است رو نمی دونیم
وقتی می خواهیدبروید نان تهیه کنید مواظب باشید که کسی شما رو نشناسه و به خطر نیافتید
اینها از اوضاع بیرون بی خبرند
ممکن بود بعد از سی سال یا سیصد سال همونطور حکومت بر پا باشه
سلاطبن و اه و رسم همون هسن
این یه احتمال
اینها رفتند و بهتر از انیها اومند
یا بهتر از اینها باوندن سه احتمال
به آیه ی هیجده رسیدیم اونحا مشخث میشه
مطبی بعدی عرفانیت عاشروا مثل تاریخ رفیم دیوان همراه اینها بودرفیم
نه اینکه چون بعدا سام اینها در دیوانی نوشته شده
در عرفانیت جریان کربلا
خیلی ازکرامت هارو ما خوندیم و شنیدیمپ
شام به کربلا
منصرف است الا ما هو المتعارف
نمی تونیم بگیم
در مسائل عرفی میگیم منصرف به عادی است
اما در جزبان کربلا
اگر سند معتبری باشد
ما ناخد به
ما این تحت باغبص رو ازیمن به فلسطین می اوریم
این همه معجزات و کرامات را قرآن نقبل می کنیم
نباید فصه ی کربلا رو مثل خرید و فروش برخودرد کرد
اگر رویات معتبر باشدو کا رتاریخی بدش و سند بررسی شد قابل بررسی است
اجساد را جمع کردند و همه را در حرم آورند
در زمان دعغ حصرت دستور میدادند که که چه کنید
حصرت خودشوت تشریف بردند و شخصا دفن کردند
دقن این جش و
ان معی من تعیننی
با من کسانی هستند که من رو کمک می کنند
این ها ملکوت کربلاست
اگر این مسائل جع می شوند در بحث تلاوت قرآن از دورن این حرف رابه گوش بعصیها رسوند
اگر از درون باشد
طیق اراده ی حصر است
اگر از بیرون باشد که ….
چه شخصی لایق شندین است که ..
این صدای مطهر جکوئه فقط زید بن ارقم می شنود
آیا مصلت بود که همه بشنوند و در کوفه شرورش می شد و قبل عام یم شود و دیگه به شام نمی رسند و رسالت سر ها ی مطهر بیان نمی شد
اینها اگر یه سند معتبری شد ما نهزکز
ما هرگز جزیان کربال را نمی توانیم ..
بعی از آقایون زحمت کشیدند که از صحبت های نورانی سید اشهدا ..
شیعیان ما اصبر از ما هستند
شیعیان درحات شون از اونها بالاتز نیست
یه کسی که خیلی مقامش عالی است وامتحاتان علی میده اعلمش و اعملش اقبل قاسی اس
اون براش سحت است و باید خیلی چیز ها رو پشت سر یگذارد تا بفعمه
اگر برای یه کدوک دلستانی که باید خیلی ثبر کند
ووو
در باره ی حریان کربلا به جدیت پیگیری کنید
جلوههاى اعجاز معصومین علیهم السلام 731 پاسخ شبهات مخالفین صحت نبوت پیامبران ..... ص : 731
زیرا ما در فهم عقلا جهت واجب شدن روزه ماه رمضان و حرام بودن آن در عید فطر و قربان و ایام تشریق را نمىیابیم. و باز جهت واجب شدن نماز ظهر را با شرایطش در وقت ظهر و واجب نبودن آن را قبل از ظهر نمىتوانیم دریابیم.
کاشف الاستار در ترجمه جامع الاخبار 101 فصل اول در نکاح کردن ..... ص : 101
فصل اوّل در نکاح کردن
(1) فرمود خداى تعالى وَ أَنْکِحُوا الْأَیامى مِنْکُمْ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبادِکُمْ وَ إِمائِکُمْ إِنْ یَکُونُوا فُقَراءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَلِیمٌ یعنى نکاح دهید مردان بىزن و زنان بىشوهر را از خود و از صالحان از غلامان و کنیزان خود اگر هستند ایشان فقیران بىنیاز میگرداند ایشان را خدا از فضل خود و خدا فراخست روزى او و دانا است بحال بندگان خود و فرمود رسول خدا )ص( که هر که نکاح کند بتحقیق که حفظ کرد نصف دین خود را پس باید که از خدا بترسد از نصف دیگر و فرمود رسول خدا )ص( که نکاح سنت منست پس هر که بگرداند روى از سنت من پس نیست او از من و فرمود رسول خدا صلّى اللَّه علیه و آله که زن کنید زن زاینده مهربان را و فرمود آن حضرت نکاح کنید تا بسیار شوید بدرستى که من فخر میکنم بشما امّتها در روز قیامت و اگر چه از شکم ساقط شود و فرمود رسول خدا )ص( که زن سیاه زاینده بهتر است از زن صاحب جمال نازاینده و فرمود رسول خدا )ص( که گشاده مىشود درهاى آسمان برحمت در چهار موضع نزد آمدن باران و نزد نظر کردن فرزند بر روى پدر و مادر و نزد گشادن در کعبه و نزد نکاح و فرمود پیغمبر )ص( بمردى عکاف نام که آیا ترا زنى هست عرض کرد نه یا رسول اللَّه فرمود آیا ترا کنیزى هست گفت نه یا رسول اللَّه فرمود آیا تو مالدارى گفت بلى یا رسول اللَّه فرمود آن حضرت که زن کن و گر نه تو از گناهکارانى و در خبر دیگر زن کن و اگر نه تو از رهبانان نصارائى و در روایت دیگر زن کن و اگر نه تو از برادران شیطانى و فرمود آن حضرت که نکاح کرده مىشود زن از براى چهار چیز از براى مال او و جمال او و نسب او و دین او پس ملازم باش صاحب دین را تا آنکه فایده یابى و روایت شده که حسن بن على علیهما السلام زن کرد زیاد از دویست زن و گاه بود که زن میکرد چهار زن را در یک عقد و فرمود پیغمبر )ص( یکى از اصحاب خود را که او زید بن ثابتست که زن کن که بدرستى که در زن کردن برکت است و پرهیزکارى و زن مکن دوازده زن را عرضکرد یا رسول اللَّه کدامند آن دوازده فرمود زن سلیطه را و نه زن بد خلق را و نه پیر را و نه زن پیر را و نه زنى که حیضش زود آید و نه زنى که پیرو هوى باشد و نه زنى که دفع کند شوهر را و نه زنى که شکایتکننده و منت نهنده باشد و نه زن فحش گوینده را و نه زنى که فرج بسته باشد که نتوان با وى دخل کردن و نه زن خورد و نه زن خرد اندام و نه زنى که فرزند از شوهر دیگر دارد و در روایت دیگر نه زن بلند بالا و نه زن بلند آواز و فرمود صلّى اللَّه علیه و آله که هر که سعى کند در نکاح تا آنکه جمع کند میان ایشان زن دهد او را خدا از حور العین و باشد او را بهر گام که رفته است و هر کلمه که گفته است بآن عبادت یک سال
این آقای بوش انقدر حماقت کرده که این عکس، چیزی به اونها اضافه و کم نمی کنه.
این عکس ها اگر جلوی جامعه متفکر جامعه ما قرار میگیره باید مفهوم علمی و مصداق عقلی و عالی داشته باشه و اگر واسه تفنن و بازی و سرگرمی گذاشته میشه بهتره بریم مجله طنز بگیریم ببینیم. به نظر من نباید برای فرح بخش شدن یه مسجد، اونجا یه آکواریوم گذاشت !!! همینطوره راجع به محیطی مثل وبلاگ و یه جایی مثل پارسی بلاگ که بخواد جایی رو که محل تفکر و الهامات فکری جامعه ی اسلامی هست رو تبدیل به مجله طنز بکنه و یا تولد بچه های وبلاگ نویس رو ملاک قرار بده و اینجا رو تبدیل به یه جایی مثل اورکات یا کلوب بکنه.
خودتون بگید که این عکس با دو عنوان که توی صفحه ی اصلی سایت پارسی بلاگ امروز به نمایش در اومده با هر کدام از کامنت های زیر چی معنی میده؟
1- مسجد خالی ( در هم شکستن وحدتی که امام این همه به ما سفارش فرمودند!!!)
2- امام جماعت زود تر از مردم در حال راز و نیاز (سابقون السابقون)
واقعا بعضی وقت ها هر چقدر هم که سعی می کنی کم حرف بزنی، اما وقتی نظرت رو می گی هم واسه هر کسی نمی تونی توضیحش یدی. چون حس می کنی ممکنه اون خبر رو بشه به هر آدمی داد چون باید اهل باشه تا حرفت رو بفهمه اما دفاعی نداری بکنی مگر اینکه یه سری اسرار رو بگی که راضی نیستی.
می دونین چقدر آدم هستند که مثل شما فکر نمی کنن. هفت میلیارد تا. به قول امام خمینی وقتی نفس میاد وسط وقتی اسم من میاد وسط و وقتی انسان ها در محاسبه ی بین متغیرات خودشون رو هم محاسبه می کنند و مال من و پول من و موقعیت من و جایگاه من و بقیه چیز ها میاد وسط دیگه قضاوت مشکل میشه و حتی پذیرش نتیجه ی یک قضاوت. اکثر وقت ها چون به نفع مانیست. بعضی وقت ها حتی بخاطر اینکه بگیم چقدر آدم خوبی هستیم توی خیلی از موقعیت ها دیدم که دوستان، با ایتمه می دونند این موضوع هست و این مشکل هست، اما چون می دونستند که تو روایت رو شنیدی که نسبت به مومن خوشبین باش، خودشون رو به خوشبینی می زنن، اما من فکر نمی کنم که بعد از تحقیق و سوال و پرسش، به ما گفته باشند که خوب رو با بد قاطی کن و خودت رو به حماقت بزن ! درسته که نباید نسبت به هم بدبین باشیم، درسته که تجسس در رفتار ما ما رو وسواسی و بدبین می کنه نسبت به ذات آدم ها . اما رخنه کردن افراد احمق و بد بیشتر تاثیر خواهد گذاشت و ما رو به آدم ساده لوح تبدیل می کنه. البته یا یه حدی از این ماجرا باید هم باشه. یعنی اشکالی نداره که زیاد هم فضول باشیم و اینها. اما اینکه بدبین باشیم هم ما رو نسبت به خیلی از روابط اجتماعی طور دیگه ضعیف می کنه. هیچ وقت نباید یادمون بره که شیطون حاضره و می خواد یه جوری با همه ی این استدلالات ما رو گمراه کنه. باز هم باید جانب احتیاط رو گرفت و مواظب بود.
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نقد درست یعنی این : نقد سخنان دکتر عباسی درباره ی حکمت متعالیه
خاطره ای از شهدا در حسینیه دو کوهه به نقل از حاج سعید حدادیان
ماموریت وب2 سایت امام خامنه ای و وظیفه ی ما
سید دی آموزشی شیرپوینت 2007 به زبان فارسی ترجمه شده ی سی دی ترین
سلام
[عناوین آرشیوشده]