متن کامل تر ودقیق تر این نوشته را لطفا از سایت شیعه بگیرید
فصل اول
فصلو دو
درباری و مومنان از دربار بیرون و از شهر بیرون
عده ای هم اینها رو تعقیب می کردند
اینها هم موحدانه با خدا صحبت کردند
و خدا هم قلب اینها رو محکم کرد
اینها هم از اضطرار بیرون آمدند و از شهر بیرون و کوه آمدند
به خطر ها فکر نکردند
با هم گفتگو کردند و رسیدند و خوابیدند
موقعیت غار و وسعت فی الجمله می آید و اینکه در کدام قسمت خوابیدند و کیفیت تابش آفتاب و اینکه سگ اینها کجا بود
چجور این سگ نگهبانی می داد
چشمان اینها بسته بود یا بیدار اون رو هم بیان میکند
و ربطنا علی قلوبهم … و تمام اضطرارات دیگر گریبانگیر اینها نشده
اگر قلب مضطرب نبود جزما و با آرامش می فهمد و تصمیم می گیرد
خداوند اهم از اینها اضطرابی نقل نکرد
با هم گفتگو کردند و گفتند که شما که ازنها فاصله گرفتید و خود اینها رو رها کردید و مکتب اینها رو هم دور کردید و کفع را انتخاب کردید
شما باید دوباره برگردید به این شهر و ممکن هم است که تعقبل تان کنند
شما اینها را .. گذاشتید
اینها غیر خدا را می پرستیدند
و اینها را گشت سر گراشتید و مکتب اینها رو کنار گذاشتید
اینکه وجود مبارک اف لکم اتن و ما تعبدون جهنم
همه ی این سنگ ها در قیامت می سوزند
کلاهما فی انار
در بیان نورانی ابراهیم به صورت اف در آمده
همی ن بیان در جزیان اصجاب کهف هست
عبادت اینها و نمکتب اینها رو پشت سر گذاشتید
شرک خفی و جلی …
مشرکان اصلا خدا رو عبادت نمی کردند
فقط این بت هارا عبادت می کردند
الا معنی استصنا است … اخراج .. للدخل
اگر شما هم خود اینها و هم معبود ایشان که بت هستند را کنار گذاشتید..
آیه 16 بود
نگفتند بعد چی؟
سخن از شاید نیست سخن از باید و جزم است.
طلاق آیه ی دو به بعد … و من یتق الله .. بجعل له مخرجا …
این راه برای همه ی ما باز است و منتها چون این راه سخت است و عقبه ی کبود است… مشکل است
وسادل جلد 27 ص 222 موسسه آل البیت - ص 166 - ج 27 ص 166
کتاب قضا … از مشخصات قاضی:
اتسال عما جئت او اخبرک … اخبرنی … جئت تسالونی عن البر و الرجس
قال نعم. … یه دوره کتاب فقه می خواد… در لحظات که جواهر مشکل رو حل نمی کنه از کجا بفهمه که این قسم دروغه این کار اشتبادهه؟
از دلت بپرس البرر مطمئن به الصدر …الاثم ما ترد به ال… اونجا که گناه است … جولان دارد و دلت شور میزنه
گرجه مردم بگن خوبه و فقها هم بگن خوبه ….
اگر کسی یه همچین دیوانی داشته باشه … که مشکلی ندارد
راه حوزه دانشگاه راه گوش و هوش
اما راه دل راهی است روشن
در صدور است.
ان تتقوا الله یجعل له فرقانا ….
ینشر لکم ربکم من رحمة و یهیی لکم من امرکم
قرآن کتاب داستان نیست اگر باطل بود ابطال می کند و اگر حق بود امضا می کند
کدوم قسمت غار خوابیدند. این عار غار وسیعی بود… غار نه شرقی بود نه غربی …
پیغمبر زمانه شون یا شهید بوده و یا اگر هم بودند .. یا الله
و تری الشمس اذا طلعت تزاور ….
این کهف رو به شرق نبود که اگر آفتاب وقت غروب و طلوع اینها رو اذیت کنه.
هوا لطیف معتدل و نورانی و روشن و
ضار زار مقاله ای که بمنظور زیارت نوشته شده اونجا بیان شده
من یعدی الله فهو مهتدد
یک کتاب علمی نیست و کتاب نور است
وسط بحث علمی … حجاب توش نیست. صبغه ی هدایتی اش رو هم بازگو می کنه
ملا شدن حرام نیست
اینی هم که هستیم ملا شدن تیست
نمط دهم ابن سینا … یه گروهی بدون غدا و بدون آب بمونند …
حکیم الهی قمشه ای گفتند انکار نکنید
خدا نگه می داده
جریان رفتن به مسکو و زنده ماندن پیره زن
حان .. گفت تا چه کنم خانه فرو می آید
این روح صاحب خانه است و یه مدتی اینجا بود که اونها رو بسازه و نه
نه چن خانه فرو می آید صاحب خانه م یآید
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نقد درست یعنی این : نقد سخنان دکتر عباسی درباره ی حکمت متعالیه
خاطره ای از شهدا در حسینیه دو کوهه به نقل از حاج سعید حدادیان
ماموریت وب2 سایت امام خامنه ای و وظیفه ی ما
سید دی آموزشی شیرپوینت 2007 به زبان فارسی ترجمه شده ی سی دی ترین
سلام
[عناوین آرشیوشده]