سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم راه عذر بر بهانه جویان بسته است . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 86 مرداد 29 , ساعت 10:0 عصر

یعضی ها می گن (لا یکلف الله نفسا الا وسعها) یعنی هر کسی قد ظرفیت اش تکلیف به گردنشه و خیلی خوب مفسرین ما جواب اون شبهه رو دادند که از ما می پرسند:"آخوندهای شیعه منظورشون اینه که همه ی مسیحی ها و ... جهنم می رن؟ که من در مقاله ای با عنوان آیا غیر مسلمون ها همگی جهنم میرن؟ راجع به اون نوشتم.

اما الان می خوام بگم خدایی که شما را جان داد و به قول مولوی : ... از جمادی مردم و نامی شدم. از نما مردم به حیوان سر زدم ... که سیر تکامل انسان رو یادآوری می کنه که خدا ما رو از کجا کشیده کجا برده و نتیجه می گیره که بعد از این هم مسیر تکامل ادامه داره و تا بینهایت خودش رو محدود نمیبینه (مثل بعضی ها) به شرط اینکه اعمالش هم نیکو باشه و یا اون شعر دیگه که : آن کو کشیدت اینچنین    آن سو کشاندت کهکشان ... که همین مطلب رو اشاره می کنه. و یا اینکه ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند ... توجه میده به نعمت هایی که بهش امانت دادند ...

حالا از کجا معلوم که خدا خیلی بیشتر از این از ما انتظار نداشته باشه؟ . ما ها باید هر کدوممون یه امام خمینی بشیم. (حتی بالاتر چون او قبل از خودش انقلاب نداشت و خمینی نداشت اما ما داریم) ماها باید هر کدوممون به عنوان پیروان امام صادق راه اون انوار الهی رو ادامه بدیم. اون بنده های دیگه که امام صادق رو نداشتند، چه کردند؟ ما هم باید فقط از نعمت امام صادق روز قیامت جواب بدیم. از ما خواهند پرسید که:

 تو که امام صادق رو داشتی چه کردی؟ تو که ... داشتی چه کردی؟



لیست کل یادداشت های این وبلاگ