سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند جویای دانش را دوست می دارد ونیز فرشتگان و پیامبران او. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 85 دی 14 , ساعت 2:47 عصر

به نام خدا

می خوام از تلاش های ارزنده ای که در نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان شده یادس کنم و تشکر خودم رو به عنوان یه مسلمون و یه جوون و یه متفکر و نویسنده و محقق و جوینده راه حق ابراز کنم و بگم در دریای این همه کتاب و انوار و نعم الهی ما باید یک زیر بنای قوی داشته باشیم تا راه رو بشناسیم و خوب بتوانیم از این امکانات استفاده کنیم تا خوب و بهتر از قبل رشد کنیم و خواسته های ولایت فقیه مان را که می گوییم بند متصل کننده تسبیح وجویمان و نگهدارنده همه دانه های تسبیح وجودمان است را پاس بداریم و قدرشناسی را اینگونه انجام دهیم که ایران ما جوانان ما و دانشمندان ما بالاترین سطوه ایمانی و علمی را در کنار هم کسب کنند و نام ایران را به نام بنیانگذارش در طلیعه نام کشور های مسلمان به احتزاز در بیاورند.

خداوند روح پر فتوح آن بنیانگذار را به درجات عالی نائل کند. که ایرانی داریم که اینگونه تجمع ها بر پا میشود.(به جای آن همه مجالس گناه و فحشایی که به دست شاه و شاهان گذشته که فاسقان و طاوتیان بودند ....)

آقا همیشه از سال های گذشته خدمت را توسط ما جوانان اینگونه برایمان تعریف کرده اند که بتوانیم همه عمرمان را مانند شهیدان و پاسداران و مانند خونی که فدای اسلام و ایران کردند? ما نیز با فدا کردن عمرمان در راه تحصیل علم بتوانیم مثل آنان به مقام شهادت نائل شویم. ان شاء الله

سید صابر طباطبایی یزدی  ?? مهر ????

نوشته شده از اصل نوشته در وبلاگ ( قرآن من ) توسط صابر طباطبائی یزدی در آدرس http://quran19.persianblog.com  مراجعه کنید.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ