سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دستاورد دانش، بی رغبتی به دنیاست . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 86 اردیبهشت 22 , ساعت 3:0 صبح

توان ما انسان ها محدود است. قدرت همه از خداست و در بعض آنها به ما اراده داده اند تا انتخاب کنیم راه را بشناسیم و برویم. همه این ها قوانین خداست که با این مادیات (زمین و آسمان و ...) آن منطق و قوانین (که قابل دیدن  و لمس نیست) هم آفریده شده. نظام خلقت را او که آفرید با همه چیزش آفرید که ما خیلی چیز ها را صلاح نیست که ببینیم باید در پشت پرده باشیم و ایمان بیاوریم و بالا برویم وگر نه انسان نبودیم! (چیز دیگر بودیم ...انسان یعنی انسان که آزاد و دارای اراده باشد).
خدا خواست انسان را و عالمی که در آن آزمایش میشود را اینگونه (چگونه؟) بیافریند تا در آن انسان به جایی برسد. (جایی کجاست؟ بعدا مفصل می گوییم.) اینگونه !!!  چگونه است؟ !!! . ما باید از این میزان ورودی هایی که از حواس 5 گانه و بیشتر کسب می کنیم، چیز هایی که میفهمیم، درس هایی که از زندگیمان میگیریم، تجربه هایمان به طریقی که توسط خودمان درک میشود برسیم. الان باید هر جوانی بجز اینکه می داند از کجا آمده و به کجا می رود بداند که چگونه؟؟؟؟ برود.


این طرق شخصی را ابزار و کمک و وسیله هایی مثل دین و ‍قرآن که کلام خدا و انبیائش است فهمید و کسب کرد و چیز هایی که بعد از رعایت به کامل آنها کسب می شود را نیز عمل کرد تا خداوند راه را نشان دهد.
من عمل بما علم اور‍ثه الله علم ما لم یعلم ... هر کسی به معلوماتش عمل کند، خداوند (دامنه ی) مجهولاتش را کم میکند


لینک دستور العمل های ایشان

بهجت محمد تقی

 بهجت فومنی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ