سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرشتگان با خشنودی بالهایشان را برای جویای دانش می گسترانند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 85 دی 14 , ساعت 3:4 عصر
زمان شاه بود و مردم از 365 روز سال فقط افطار های ماه رمضان صدای الله اکبر می شنیدند. الان بعد از گذشت سالها وقتی از آن موقع حرف می زنند می گن با صدای اذان در رمضان دلمان می شکست و حالا نمی شکند.
بله در شهر مردگانی چون شهری که حاکمان طاغوتند باید هم مردمانی که از 4000 سال پیش اهورایی زیستند و از 1400 سال پیش مسلمان بودند و نسل ها در گوششان اذان زمزمه شده و به قول دکتر شریعتی که می گوید : "متن جامعه ایرانی و آریایی … چیست؟"
این سوال را جواب بدهید. صورتتان را به رویی برگردانید و از خود بپرسید و حدس بزنید که دکتر علی شریعتی در جواب به این سوال چه نظر کارشناسی شده ای داده است؟ خوش این سوال را مطرح می کند و خود نیز جواب می دهد.
مذهب متن جامه ایرانی است و شما از مردمانی هستید که شرح دادمتان. همگی روی به شیعه پاک ترین و حق ترین شعبه از اسلام آورده اید. پس حتما الان هم دارید دور می شوید که باز بازگردید. این رو بهتون قول میدم که این هم غیر از تقدیر الهی نیست که شما دور شوید و با علم و معرفت لازم آن را قبول کنید تا بالهایی به طول شرق و غرب باز کنید و از حوزه زمین و هفت آسمان خارج شوید و با بال های فرشته گونه تان از فرشته ها نیز به بالاتر و به عرش سفر کنید و به حق تعالی بپیوندید همانا که عالمان و بزرگان و مومنان نیز همیشه ذکر آیات قرآنی را نظیر انا لله و انا الیه راجعون بر زیر لب هایشان زمزمه کرده اند. امام خمینی یکی از آن مومنان بود که گفت : این پدر و پسر با اسلام چه کردند؟ همانا امام گفت که این پدر و پسر می خواستند درخت کهنسال 4000 ساله خدا پرستی و یکتا پرستی را از ریشه بخشکانند و از ریشه به آن تبر بزنند. و همانند غرب که دین را در خود کشتند مگر عده ای که از خدا مدد خواستند و همانا به بهشت برین خداوند راه می یابند. سیاست مداران و سرمایه داران غرب دین را در جامعه مصرف کننده خود از بین می برند از دل مردمان خود. چیزی هم که باقی مانده همان فطرت بشری است که به ظاهر یا به باطن به اندک و یا به تعداد چشمگیر میبینید. مثل زنی که بچه اش را در رحمش صدق می کند آنها برای رسیدن به بعض هدف های خود این کار را می کنند. مثل شوهری که مهرش نسبت به همسرش و زنی که مهرش نسبت به شوهرش را دریغ می کند. مثل ما که مهر امام زمانمان را در دل کشتیم. مثل ما که مهر و عطوفت به دولت مردانمان که برای ما خادم هستند در دل کشتیم با این بهانه که دیگری شاید خائن است. دیگری شاید خائن باشد اما من حق ندارم به دلیل وجود چند خائن در دنیایی که برادر به برادر رحم نمی کند دلیل بر تعمیم بی مهری ام نسبت به خادمانم و دولتمردانم داشته باشم!
من باید ایمانم را قوی کنم چون این امتحانی است که کم ایمانان در آن رد می شوند و کمر به بی مهری و دریغ ورزیدن از لطف خود نسبت به دوستان خود می کنند.
اما آنانکه دینشان را از الگو هایی مثل محمد و علی و با معلمی ائمه و توکل بر یاد خدا و موهبت منجی حی و حاضرش بر زمین بنا نهاده اند هیچ وقت و با هیچ تیر و ترفند دیگری از جانب شیطان زخمی نمی شوند گویا که سپر ایمان آنان اگر سست می بود تا بحال همانند دیگران آنها را بر زمین کوفته بود.
و شیطان مومنان را از دور برای اهل شیطان می دانی چگونه تصور می کند؟ همانند علی برای خوارج.
خوارج در ذهنشان چه بود که قرآن را بر سر نیزه کردند و بی مهری کردند و وفاداری را از سالارشان دریغ ورزیدند و فرزندان همان نسل با حسین چه کردند؟ فکر می کنید چه تفکری قبل از شهادت این دو امام (یکی در محراب و دیگری هم در محراب دیگر ) در ذهن مردم بوده.
به نظر من به حال کنونی جامعه ما بی شباهت نیست. به تفکر حزب شیطان کنونی نسبت به ولی فقیه و یا حزب الله نگاه کنید و خود تک تک افراد و تک تک حرف ها و استدلالاتشان گوش فرا دهید و به این نگاه کنید که از کجا سرچشمه می گیرد؟
شنیده اید که دنیا برای به تعداد انگشتان دو دست کمتر مورد غضب خدا نمی شود؟ من فکر می کنم که انقلاب 30 میلیونی هم که به دست امام و به اراده خدا بود هم برای عده کمی این پرچم اسلام بنا نهاده شد و اگر مردم ما قدر ندادند به چنان فلاکتی بیافتند که دیگر احمدی نژادی های شجاع را در میان خود نبینند که از حق آنها که فقط به روحیه شهادت طلبی و شجاعت قابل ستادن است باز گیرند و از این حق مسلم خود دفاع کنند. من به چشم خودم تجربه کردم که مردم ما منهای اونهایی که در 22 بهمن 84 به خیابان ها آمدند و هیچ خاتمی و معین دیگری شجاعت ستادن حق مسلم را نداشتند و با اولین اراده برای این کار کمر هاشان که به نیروی ایمان تجهیز نبود خم میشد.
یقین ندارم قسم هم نمی خورم اما 8 سال مشاهده کردم و شاید 16 سال که بعضی که حرف رابطه با امریکای خیانت کار و شیطان بزرگ دم می زنند به چه سمتی می نگریستند و به کدامین هدف چشم دوخته بودند. من مرده و شما زنده. تنها راه نجات ما علم و معرفت کاملی است که از ائمه و با دست امانتدار حوزه های علمیه به ما رسیده است و با عمل و رعایت تمامی ( و نه زیر مجموعه ای) بلکه تمامی و به نحو احست می توانیم به ایران اسلامی که قرار است 1404 برسیم. و گرنه کار ما سعی و خطاهای بی مورد خواهد شد.
ان شاء الله و با سعی بیشتر مسئولین مححق شود
سید صابر طباطبائی یزدی 14 خرداد 1385
سالگرد ارتحال جانگداز رهبر فقید و فقیه انقلاب ایران و اسلام را تسلیت می گوییم.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ