سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر دوستش خُرده گیری کند [و بخواهد مو را از ماست بکشد]، دوستی اش گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 87 بهمن 9 , ساعت 8:53 صبح

از استخر بر می گشتیم، با دوستم را که تازه از به سازمان ما آمده برخورد کردم و با هم برگشتیم. از حال و احوالاتش پرسیدم. گفت چون تازه لیسانس اش را گرفته و اینها تا وقتی که ارشد امتحان بدهد، جایی مشغول باشد. من خیلی تشویق اش کردم و گفتم شما بسیجی هاو هیئتی ها وظیفه ی اصلی تون درس خوندنه و نباید غافل بشید و تو دانشگاه وقت تلف کنید و به لیسانس اکتفا کنید.

گفت یه عده ای از دوستای من هم بودند به هرحال آدم تنبل تو هر قشری هست و خیلی تاسف خورد. با خودم فکر کردم که اتفاقا اونها در این شرایط سخت جدا می شوند. سره از ناسره مشخص میشه و چقدر خوبه که امتحان های الهی هستند که یه عده ای خودشون رو نشون بدهند که واقعا سختی و مشقت رو می توانند تحمل کنند


لیست کل یادداشت های این وبلاگ