سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش بردباری است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 86 بهمن 7 , ساعت 8:36 عصر

شاید شما تابحال چیزی را یافته باشید و فقط بخواهید او را برای خود نگه دارید و به این گونه انسان ها اسراری دارند. شاید شما تا بحال چیزی را یافته باشید که وقتی آن را در اختیار دیگران قرار می دهید، چیزی از شما کم نمی شود و بلکه لذت می برید تا آن یافته را به دیگران بگوئید. من چندین چیز گران بها دارم که می خواهم شما هم بدانید.
می خوام او را به شما کمی معرفی کنم. به نظر من او فقط یک روحانی یا مرجع یا یک مفسر قرآن یا یک عالم دینی سیاسی نیست. او فقط یک فیلسوف نیست. او فقط شاگرد علامه طباطبائی نیست. او فقط یک استاد حوزه یا یک امام جمعه نیست. او فقط علومی نظیر منطق و فلسفه و عرفان و اینها را نمی داند.
به 7 دقیقه از جرف های او گوش کنید و برای همین خواستم لینک چند جمله کوتاه را که در این سایت یا وبلاگ  قرار دادم به شما بدهم تا بخوانید و به این وسیله  او را بیشتر به شما معرفی کنم. کتاب های او را در لابلای مطالعات خود قرار دهید شاید شما هم مانند من پیر طریق خود را یافتید. به نظر شما آقای جوادی آملی کیست؟ باز هم به من سر بزنید تا از او بگویم. نظر خود را بنویسید...



لیست کل یادداشت های این وبلاگ