سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس راهی را در جستجوی دانش بپیماید، خداوند راهی به سوی بهشت برایش بگشاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 86 مرداد 31 , ساعت 10:0 عصر

صریح می گویم و از گفته ی خود دلشادم. چرا ما روحانیت خودمان را هم فیلتر کردیم؟ روحانیتی که 1400 سال این مکتب را زنده نگهداشته و به عنوان تنها نگهبان ِ تنها فرقه ای از اسلام (که اسلام خود تنها دین و کاملترین دین و مکتب توحیدی است) را فیلتر کرده ایم !!! من الان نزدیک به 6 ماه است که دارم روی سایت های خردگرایی و تفکرات آنها مطالعه می کنم و چون چندین نفر از دوستان سابق خویش را طعمه ی اینگونه تفکرات یافتم و همین طوری، چون دستم جایی بند نبود و استدلال هام باز هم من رو قانع نمی کرد یه نظر غیر کارشناسی شده دادم و بعد از اینکه استدلال کردم و به نتیجه نرسیدم گفتم:شاید ما جوونا، اگر فریضه ای رو انجام ندیم دنبال توجیه می گردیم و متاسفانه راه ظلمات هم که شاخصه اش اینه که هر روز تو رو بیشتر توی باتلاقش غرق ات می کنه و کار می کشه به بی خدایی.

بگذریم، ما اومدیم بدن رو لباس بپوشونیم که محافظی داشته باشه همه ی سر تا نوک انگشت ها رو باند پیچی کردیم. حالا بیا و درستش کن، پیش هر روحانی و درس خونده و محقق دینی میرم میگه ما اصلا از وجود این سایت ها خبر نداریم و دنبالش هم نبودیم که فیلتر بشکنیم آخه مگه بجر اینه که پنج ششم از درخواست های اینترنتی مربوط به صفحات و عکس ها و فیلم های پورنو ئه؟!!!

به هر صورت ما باید یا مجلاتی از تفکرات و فعالیت ها در دسترس محققین دینی مون قرار بدیم و اونها رو به وظیفه اشون مجاب کنیم که بابا جون محقق و مفسر کتاب خدا به قول استاد جوادی آملی باید بتونه برای همه ی شبهه ها خودش رو مسئول بدونه و جواب های سفت و سخت داشته باشه و باید بتونه محققانه مسائل رو بشناسه و تحلیل کنه و حل مشکل کنه.

حالا به ذهنم رسیده ایمیل همه ی این طلبه های محقق و متقی و محققین روحانی رو بگیرم و براشون فیلتر شکن های مختلف بفرستم و لیست سیاه از سایت های معاند چه سیاسی و چه اعتقادی هم به روز نگه دارم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ