سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه با همنشینِ بد دوستی کند، ایمن نمی ماند . [لقمان علیه السلام ـ به فرزندش ـ]
 
سه شنبه 86 خرداد 15 , ساعت 9:38 عصر

شبیه به حج: حمزه که یه جوون استرالیایی شیعه ایه که با ما همراه بود بهم گفت این کاروان ها و این رهروان و این راه شبیه حج می مونه و من نیت حج کردم و به دیدار امام رفتم.
14 تا خصوصیت از سفر:حاج آقا سه تا خصوصیت سفر رو گفتند و خواستند تا ما در راه فکر کنیم به مجموع 14 تا خصوصیت. که این فکر خیلی نکته ی خوبی بود. چون همواره هر چند دقیقه کی گشتی و حواست بود که هوشیار باشی و نکته ها رو از زاویه ی دقت نگاه کنی.
ماه رمضان و مجری برنامه شبکه اول سیما در دل صبح جمشیدی که مجری برنامه خدایی بود: الان همین آقای مجری با احساس که خیلی هم با احساسه و ایده های خوب داره اما اونجوری که می خواد نمیشه ولی با این همه خیلی عالی از آب در می آد، من رو یاد ماه رمضون اخیر انداخت که هر چی یاد اون سحر ها می افتم به این می رسم که بیدار شدن در سحر و خوردن برای روزه هم می تونه چقدر مفید باشه دیگه چه برسه به ...


الطاف خفیه الهی – جوان ها تا زنده هستید شهید شوید: تا زنده هستید خود را شهید فرض کنید چون اگر بخواهیم به دنیا بپردازیم به هیچی نمرسیم و تازه معلوم نیست که اونقدر توان داشته باشیم که وقتی بیست و چهار ساعتمان را هم وقف کردیم بتوانیم به جایی برسیم. پس بشتابید به سوی بهترین عمل ها. حی علی خیر الامور.
نامه های امام به فرزندانش: نامه های امام رو که در اوائل کتاب هاشون می خونم تمام تن و بدنم میلرزه.
یک جای دیگری ایشون گفته مفاهمه بر قرار کردن با جوانان را یاد بگیرید و ببینید که چرا و از کجا ضعف دارید.
ohxvhj lk hc 14 ovnhn 1386



لیست کل یادداشت های این وبلاگ