سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، ثمره حکمت است و درستی از شاخه های آن . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 85 اسفند 23 , ساعت 11:9 صبح
این روزها اکثر فعالان در زمینه SharePoint به یک E-Book که توسط سایت مایکروسافت برای SharePoint Server 2007 ارائه شده است لینک داده اند. این مرجع برای فهمیدن قابلیتهای جدید این محصول بسیار مفید و ارزنده است. سرفصلهای این کتاب به شرح زیر است:
  1. WSS v3
  2. Building Solutions with MOSS 2007
  3. Building a Basic SharePoint Site
  4. Organizing Lists and Documents with Site Columns and Content Types
  5. Working with Features in WSS
  6. WSS Core Development
  7. Creating Workflows
  8. Introducing Excel Services
  9. InfoPath 2007 and Forms Server 2007

لینک از سایت استاد

1- من با این htmlviewer مشکل اساسی دارم
2-2007 چه تtool های جدیدi داره?
3- شدید رو هر دوشون (wss 2.0 & wss 3.0 ) دارم کار می کنم
سال جدید مبارک
سال جدید سال شیرپوینته واسه من
خبر های جدید بنویسین از شیرپوینت ؟



لیست کل یادداشت های این وبلاگ