سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر می خواهید دوستان و برگزیدگان خدا باشید، به آن که به شما بدی می کند، نیکی کنید و از آن که به شما ستم می کند، درگذرید و بر آن که از شما روی می گرداند، سلام کنید . [عیسی علیه السلام]
 
پنج شنبه 85 دی 14 , ساعت 3:7 عصر
به نام خدا
السلام علیک یا بقیه الله علی الارضه
دعای زیاد برای تعجیل در ظهور امام زمان خود بخوانید تا ایمان خود را به آن حضرت در عمل نیز ثابت کنید. و اگر طبق احادیث کسی امام زمان خود را نشناسد و از دنیا برود بر ایمان عصر جاهلیت مرده است.
صابر طباطبای‍ی یزد‍ی


پنج شنبه 85 دی 14 , ساعت 3:7 عصر

آهای !!! هر کسی هستی که آرزوی دیدن امام زمانت یا آرزوی ظهورشون رو داری یه صلوات بفرست تا بگم؟

اللهم صل علی محمد و آل محمد

می خوام بگم عجله نکنیم. چرا عجله؟ یه کاری کن یه جوری باش که خونه ات و کاشانه ات طوری باشه که هر لحظه در زدن اومدن گفتن امامت اومده! خونت? جوری زندگی کنی که هر لحظه آماده باشی.
دوما اینکه تو که انقدر آرزوی دیدن داری? فکرت و قلبت و زندگی ات باید منور به نور بشه. و برای این کار باید هر لحظه دلت رو آب و جارو کنی. بایدهر روز آماده تر از لحاظ علمی و معرفتی و اعتقادی بشی. هر تلاشی باید بکنی که هر لحظه ات تخصص جدیدی یاد گرفته باشی.


پنج شنبه 85 دی 14 , ساعت 2:57 عصر

منبع خیلی موثق نیست اما حرف غیر عقلانی هم نیست لطفا در صورت عدم تطابق با حرف استاد مطهری مرا آگاه کنید.

منبع من وبلاگ موضوع: تصوف و عرفان از دیدگاه استاد شهید مطهری

 مطهری: "مربوط به نیات افراد رجوع کننده است"
من اعتقاد دارم هر کسی از ظن خود شد یار من قبول نیست
باید با علم باشه
باید با شناخت باشه
و حداقل اگر در راهی قرار میگیره ایمانش رو سعی کنه قوی کنه
هر چند که از پله ها بالا نره اما در جا نزنه و سعی کنه هر روزش از دیروزش بهتر باشه

به تعبیری از من از یکی از نوشته های امام خمینی : ؛تا جایی که مقدوریم ماموریم که درست عمل کنیم؛ و تا آنجا که می توانیم از این سفره الهی برای دنیایی که مادیات دیگر ارزشی نخواهند داشت معنویات همراهمان ببریم

من اگر یک توصیه بخواهم به برادر و خواهر هایم که می خواهند دنبال تذهیب نفس و سپس زمینه برای معرفت خدا را در دلشان باز کنند داشته باشم. این است که سالی یک بار نماز و روزه ماه رمضان رو به هیچ وجه فراموش نکنند که روزنه نجات من بود و هر دو سال یک بار داستان سیاجت غرب نوار و یا سی.دی و یا کتابش را بخوانند.


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ