سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتگو با دانشمند در زباله دان، از گفتگوی با نادانان بر پشتیهای زربفات بهتر است . [امام کاظم علیه السلام]
 
دوشنبه 86 مهر 9 , ساعت 10:0 عصر

داره یه اتفاق عظیمی میافته ! ما در روایات و توصیه هایی که بهمون شده، خوندیم که آخر الزمان از نسل ِهمین آدم هایی که روی کره ی زمین زندگی می کنند نسل پاکی از سلاله های نون حلال خورده و تابع به بایدها و نباید های دین زندگی خواهند کرد، که لیاقت همدوره شدن با امام زمانشون رو پیدا می کنند.
داره یه اتفاق عظیمی میافته ! تو می بینی که بعد از 1400 سال کسانی لیاقت شهید شدن رو پیدا می کنند و اون هم به رهبری امام خمینی و بعد از چندی دیگر، کسانی مثل ازغدی ها و احمدی نژاد ها به رهبری آقا امام خامنه ای متولد میشن.
اما در همین حال شقی ترین مردم هم زندگی می کردند. کسایی که نسبت به جنگ و انقلاب بی تفاوت بودند و بعد ها هم هیچ کاری که نکردند در جامعه ظلم ها کردند.
می خوام از ظلم این ها بگم. ظالم ترین مردم نیستند کسایی که، وقتی همه دارند سختی می کشند و برای یه هدف واحد جون می کنند و خودشون با دست خودشون مملکت اشون رو میسازند، یه عده ای مثل اینها همش طاغوت پرستی کنند و تفرقه افکنی کنند و شایعات اونها رو در جامعه رونق بدهند؟
آیا ظالم ترین مردم کسایی نیستند که مستقیم بدتر از دشمن بیان و جلوی حامیان انقلاب رسما وایسندو هر چی گفتند نفی کنند و هر کاری کردند یا نگذارند انجام بدن یا کوچیک جلوه اش بدهند؟
آیا ظالم ترین مردم کسایی نیستند که به قول قرآن : راه خدا رو کج نشون می دهند (س ابراهیم - آیه 3) و راه های ظلم به خود و دیگران رو تبلیغ می کنند و حرف شیطان های زمانه رو تکرار و تلقین می کنند.
آیا ظالم تر از گناه کار ها و ربا خوار ها و زمین خوار ها و رشوه خوار ها و حتی ثروت مند هایی که با نامسلمانی و اعمال ضد انسانی و اسلامی، دارند اثر های غیر قابل برگشتی رو روی پیشروی این توده می گذارند؟
آیا ظالم تر از انسانی که به راحتی کار مسلمون دیگر رو کوچک جلوه میده وجود داره. وقتی که نگاه ائمه به رفتار و اخلاق جامعه ی اسلامی این بوده که هیچ وقت حرف و شخصیت همدیگر رو خار نکنیم.
ما چقدر وقت واسه اشتباه کردن داریم. چقدر وقت واسه این داریم که به این اخلاق افتضاح مون خاتمه بدیم و بالاخره کی میشه که جا پای ائمه نه بلکه پا جا پایی بگذاریم که بهمون گفتند و ازمون خواستند و ازمون انتظار دارند
آیا منافق تر از کسایی که توی دولت هستند و مخالفت ها می کنند و چوب ها لای چرخ نظام میذارند پیدا میشه؟



لیست کل یادداشت های این وبلاگ