سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در هر یک از امّت من که نه دانشمند است و نه دانشجو، خیری نیست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 86 مرداد 26 , ساعت 9:0 عصر

به نام خدا

خردگراها در مقاله ای هم نام با این نوشته سعی در ابطال و ارائه ی براهینی مبتنی بر مسائلی که خواهید خواند کرده اند و این جریان به این نکته بر می گردد که اگر بشر خدا را کافر شود و یا برای خداوند عالم شریکی قائل شود چه ضرری می کند که در ادامه ی عقوبت آن عذابی  در انتظارش است؟ اصلا یعنی چی که .. یکی خدا رو هم قبول نداشت .. ضرری که برای خدا متحمل نمیشه بفرسته اون فرد رو توی بهشت؟!!! ... برای آشنا شدن با دلیل اینکه چرا بشر با زندگی حیوانی خود در این دنیا یکی از بهشت و جهنم را برای زندگی ابدی خود برخواهد گزید به مقاله ای با موضوع شرک و کفر چرا زندگی ابدی مرا به خطر می اندازد مراجعه کنید. من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم ، تو خواه پند گیر و خواه ملال

سایت مربوطه برای رسیدن به اهداف خود چنین می نویسد: این ادعای محمد در چند جای دیگر قرآن از جمله سوره یونس آیه 38، سوره هود آیه 13، سوره الاسراء آیه 88 و سوره الطور آیه 33 و 34 بصورتهای مشابه با تفاوت های جزئی از قبیل اینکه بجای اینکه بگوید "سوره ای بیاورید" میگوید "کتابی بیاورید" آمده است. بالاخره معلوم نیست قرآن مخالفان خود را به سرودن آیه میطلبد و یا به سرودن سوره و یا کتاب؟ این خود تناقضی آشکار در قرآن است.

اینکه قرآن می گوید اگر می توانی کتابی بیاور اگر می توانی سوره ای بیاور اگر می توانی آیه بیاور اگر می توانی  ... که نخواهی توانست حتی اگر دست به دست دهند تمام جن و انس ---- تناقض دارد؟ من به این آقایی که به اسم آْرش بی خدا می نویسه میگم: کتابی مثل قرآن بیاور یعنی مجموعه ای مثل اسلام بیاور که مثل سید حسن نصر الله که در سالروز پیروزی بر صهیونیسم و آمریکا(یی که سال هاست به آنها سلاح می فروشد و از آنها پشتیبانی می کند) هم هستیم ، می توانی مثل حضرت محمد (ص) دینی بیاور مکتبی(از همان کلمه ی هم خانواده ی کتاب) بیاور که جلوی همه ی بت های استکبار و استبداد بیایستد و نتوانید با کشتن و 8 سال جنگ و سالها تحریم ذره ای به پیروان آن مکتب آسیبی برسانید.

اگر در نزد شخصی که اطلاعی از قرآن ندارد یک جلد قرآن و یک جلد از اشعار خیام قرار دهید و به او بگویید که یکی از این دو کتاب از آسمان آمده است و از او بخواهید که کتاب آسمانی را از کتاب زمینی تمیز دهد مطمئن باشید که اثر خیام را انتخاب خواهد کرد، خودتان آزمایش کنید.

چقدر این ها به تنگی افتاده اند که اینجوری بحث می کنند. معجزه قرآن به حدی است که اگر آن را در کل اینترنت هم پخش کنند باز می توان آن را کنار هم گذاشت.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ