سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ به داوود علیه السلام وحی کرد :«ای داوود ! به من شادمان باش و از یادم لذّت ببر و با مناجات من متنعّم شو که به زودی، خانه را از فاسقانْ خواهم پرداخت ولعنت خود را بر ظالمان قرار خواهم داد» . [امام صادق علیه السلام]
 
دوشنبه 86 تیر 11 , ساعت 4:10 عصر

پولس کذاب ، این یهودى مکار و نفوذى و تالى تلو کعب الاحبار یهودى در اسلام ، به دین عیسى درآمد تا فاتحه آن را بخواند و براستى که فاتحه را خواند. در اسلام نیز بنیانگذار روحانیت کعب الاحبار یهودى است . او نخستین امام جمعه ، مفسر و مورخ و محدث و همه کاره اسلام خلافت در عصر عثمان بود. ((پولس )) نیز ((پاپ )) را تراشید و در قلب دین عیسى فرو کرد. همو بود که در کلیساى رسمى روم این لباس را بر تن کرد و ((پاپ )) شد. پس از او این سمت براى رئیس کلیسا تا به امروز باقى مانده است . امروز سنت سیئه پولس در سیره پاپ اعظم واتیکان ، مسندنشین کلیساى ((سنت پطرس ))، نمودار است .

http://www.ghadeer.org/adyan/adyan_j2/tarikh11.htm

یهودی جماعت فرقی براشون نمی کنه ، در قرآن می خونیم که: اونها دین خودشون رو تحریف کردند، دین مسیح رو هم اونها به تثلیث رسوندند و تمام سعی اشون رو کردند که اسلام رو هم ... اما این روحانیون شیعه ی تحت الهنک انداخته ای که دستار سپید کفن خود را بعد از جنگ با هواهای نفس در جوانی به سر می کنند محافظ اسلام شیعی بوده اند و الان هم اگر نیک بنگری خوب خواهی دید که کسی که دین را نمی داند با آخوند و روحانی شیعه معاند است و قلبا عداوت دارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ