سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند سبحان، کسی را که صاف و بی آلایش، آسان گیر و در راه باشد، دوست دارد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 86 تیر 11 , ساعت 3:56 عصر

چون دین اسلام طول و عرض و ارتفاعی نامحدود داره و باید درک عمیقی از اون داشته باشی تا بفهمیش. اسلام دین جستجوگر برای جستجو گرانی است که  با سعه صدر و صبور باشند و فحاشان و هتاکان. شما اگر به درک درستی از دین برسید و یا از اول تصمیم بگیرید خوب خدا رو بشناسید با هر نفس به یاد او هستید و کسی که با هر نفس به یاد خداست هیچ وقت رفتار بد ازش سر نمیزنه آخه خدا همه ی بندگانش رو دوست داره .... تو رو هم دوست داره و اگه کسی به تو توهین کنه و تو از حقیقت (فرضا دین اونی که به تو توهین کرده) بدت بیاد ممکنه تو رو دیگه تا ابد از حقیقت دور کنه و خدا خوشش نمی آد که بنده ای که شانس نجات و برگشت به سوی او رو داشته دیگری (هر چقدر هم که نزدیک به خدا باشه)  ازش بگیره. البته این رو بدون که بنده ای که واقعا قلبش مملو از عشق خدا باشه همه ی بندگان خدا رو معشوق و عابد بالقوه می بینه و حدس میزنه که اگر دیگر بنده ها یه روزی توبه کنند چه بسا مقامشمون از او بالاتر بره, و اون موقع بی ادبی او به منزله بی ادبی به بنده ی صالح خداست و بنده ی نیکوکار خدا به منزله ی ائمه و ائمه به منزله ی پیامبر و پیامبر به منزله ی بی احترامی به پروردگار عالمه.
اگر رفتار خوب ازت میدیدم مسیحی می شدم|؟! نه. اما با این همه رفتار خوب ملاک من نیست و با دقت همه مقاله هات رو خواهم خواند. نظرات همه ی انسان های محقق هر چند که با شخص من بد باشه اما ممکنه راه نجاتی برای من باشه که از اون بیشتر به صلاح منه و مهم تره. . ممکنه همون راه رسیدن من به خدا باشه

وین راه را نهایت صورت کجا توان بست                        کز صد هزار منزل بیش است در بدایت

ما گر،فتار دنیا، رفت این کجاوه هوشیار                       کز تو شجاع تر بــــــــود، قمّار باز خمّار

این مائیم که باز هم می دونیم و خوابیم. خودمون رو گرفتار دنیای مادون دنی شدیم و از این فرصت ها بجای پرواز داریم استراحت می کنیم و وسیله استراحت ابدی واسه خودمون جایی فراهم می کنیم که چند روزی این مرکب مسخر ماست و ... به قول اون استاد که می گفت : به ما یه ماشین دادند و گفتند برو زیارت پیامبر خدا ما سوار ماشین شدیم گرفتار مارک بنز شدیم و شدیم دزد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ