سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر هوست را پیروی کنی، کر و کورت می سازد و فرجامت را تباه و تو رانابود می کند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 85 دی 14 , ساعت 1:3 عصر

http://www.baztab.com/news/55809.php

انتقاد وارد است و کاملا منطقی.
کاش را حل ها بررسی شوند
راهکار ها را برشماریم و عملی کنیم.
(این امر بسیار مهم است و بجا به آن اشاره شده) من معتقدم که اگر امام زنده بودند این نکته را بسیار مهم تلقی می کردند و پیگیری می کردند

اشاره: متن، بخشی از سخنرانی سید عباس قائم‌مقامی در تاریخ 21 آذر ماه 85، سه روز پیش از انتخابات مجلس خبرگان است که در مسجد دانشگاه تهران ایراد و به نقد فضای حاکم بر انتخابات مجلس خبرگان پرداخته شده است.
«بازتاب» برای جلوگیری از ایجاد شائبه تبلیغاتی، متن یادشده را پس از برگزاری انتخابات و برای آسیب‌شناسی فضای انتخابات، منتشر می‌کند.


فضای تبلیغاتی برای کاندیداهای مجلس خبرگان، هرگز برابر و عادلانه نیست. شرایط به گونه‌ای است که هرچند نامزدهای مختلف با سلایق و برنامه‌های گوناگون وارد عرصه رقابت انتخاباتی خبرگان شده‌اند، از هم‌اکنون کسانی که انتخاب خواهند شد و رأی خواهند آورد، قابل پیش‌بینی هستند. البته هرگز نمی‌خواهم بگویم که به فرایند رأی‌گیری و اجرای انتخابات اطمینانی نیست، بلکه منظورم این است که مستقلان و چهره‌های جدیدی که خود را در معرض رأی گذاشته‌اند، از هیچ‌گونه امکان معرفی و تبلیغ برخوردار نیستند و وقتی نتوانند با مردم ارتباط برقرار کنند بدیهی است که حضورشان در صحنه انتخابات بی‌اثر خواهد بود و در انتخاب مردم تأثیر نخواهد گذاشت.
http://www.baztab.com/news/55809.php



لیست کل یادداشت های این وبلاگ