mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ مهدي 
آقاي طباطبايي لطفا ياد بگيريد چنين سوالي به اين معني نيست که به معناي واقعي جهنم را مورد بررسي قرار دهند. بلکه هدف از اين سوال تست دانسته هاي علمي دانشجويان و بررسي توانايي هاي دانشجويان در استفاده از اين مطالب براي توضيح مسائل مختلف و نظريه پردازي علمي هستش . درضمن جواب مسئله اين چيزي نبود که شما نوشتيد بلکه خيلي مبسوط تر و جالبتر از اين حرفا بود که من فکر ميکنم به خاطر يک قسمت خاصش شما عمدا جواب رو به صورت کامل ننوشتيد. يادتون باشه خيانت در امانت گناه بزرگيه
+ مهدي 
سلام
شما مي گوييد:"اينها اصلا نمي دونند که نه جهنم و نه ارواح اصلا ماده نيستند"
ميتونم بپرسم که شما از کجا فهميديد که اينها مادي نيستند. از کجاي قرآن؟ لطفا آيه و سوره را نشان بدبد؟
+ صالح 

با سلامو خسته نباشيد

دوست عزيز وبلاگ خوبي داري اميدوارم هميشه در سايه خداي مهبان موفق باشي

اگه سعي كني براي مطالبت عكس هم قرار بدي جزاب تر مي شه

و اگه بتوني لينكهاي مهم رو مثل سايتهاي مقالات و كتابخانه هاي مجازي روزنامه ها و...مثل سايت شهيد آويني كه اين كار رو انجام

داده كار بهتري مي شه.

خدا نگهدارت باشه قهرمان ديني

كوشا باشيد.اشتراك!eshtrak.persianblog.ir

سلام

از ابراز لطفتان متشكرم . اگر مطلب مهمي يافتيد ما را بي خبر نگذاريد.

برخي فکر مي کنن جهنم عذابي است که خداي متعال از خارج از زندگي ما براي ما مهيا کرده و حال انکه بهشت و جهنم خود اعمال ما هستن. مثل دانش آموزي که وقتي درس نمي خونه و موقع امتحان نمره نمياره، ميگه معلمه منو تجديد کرد و حال آنکه نتيجه امتحان حاصل نوع درس خوندن خود اون دانش آموزه و نه چيزي که معلم در برابر درس خوندن او بر او حمل کرده باشه! آري! جهنم رو خدا در ازاي اعمال ما بر ما تحميل نمي کنه؛ بلکه خود ما با اعمالمون جهنم مي سازيم.

بايد ببينيم منظور از آتش جهنم چيه. آيا کسي که از شدت غصه ميگه: سينه ام پر از آتشه و دارم مي سوزم، يعني واقعاً با کبريت تو سينه اش آتش روشن کردن يا اين سوختن از جنس معنويه؟ کمي افق ديدمونو بالاتر ببريم و اينقدر مادي به همه چيز نگاه نکنيم. هيچ آتشي سوزان تر از جدا کردن 1 شخص از وابستگيهاي او نيست و واي به حال کسي که هنگام مرگ به دنيا دل بسته باشه. آتشي که ازدرون سينه اونو مي سوزونه، بسيار دردناک تر از اتش حرارتي هست که تصورشو مي کنه!

.........

وبلاگ عقيدتي با پاسخ به اين سؤال که:« آيا شهداء هم مي توانند شفاعت کنند؟» به روز شده. از نقد شما پيرامون نوشته اين حقير استقبال مي کنم.

سلام ممنون كه محبت كرديد

جز7بنام شما نوشته شد

و جز11بنام همسرتان

اگه موافيد خبر دهيد

اجرتون با بي بي دو عالم

التماس دعا

سلام محب حضرت زهرا سلام الله عليها..
ختم قران در اين وبلاگ به نيت حضرت زهرا و حضرت زينب سلام الله عليها برپاست
محب حضرت زهرايي در ختم دوم شرکت فرما..اجرت با بي بي دو عالم
لطفا جز تکراري انتخاب نکنيد ..فقط با انتخاب يک جز ما را همياري کنيد..
روحي فداکي يا سيدتي و مولاتي يا ريحانه الرسول ص..با ارزوي عاقبت بخير شدن همه شيعيان واقعي و مخلص..

يا قره عين الرسول ..يا سيدتنا و مولاتنا..انا توجهنا و استشفعنا و توسلنااااااا بک الي الله..و قدمناک بين يده حاجاتنااااااااا..يا وجيهه عند الله اشفعي لنا عند الله

قرآن خواندن فاطمه سلام الله عليها

زهــــــــرا سلام الله عليها با قران مانوس بود.سلمان گويد:رسول خدا صلي الله عليه و اله مرا براي كاري به خانه زهـــــــراسلام الله عليها فرستاد.به در خانه كه رسيدم صداي زهـــــرا سلام الله عليها را كه درون خانه قـــــرآن ميخواند شــنــيــدم.(?) و باز سلمــــــان روايت مي كند كه در داخــل خانه زهـــــــــرا سلام الله عليها شدم .ديدم در همان حالي كه مشغول كار خود بود و جوها راآسياب ميكرد.قرآن ميخواند.او حتي وصيت ميكند كه در شب اول قبر علي عليه السلام بر سر مزارش زياد قرآن بخواندو دعا كند.(?)

?-بحارالانوار ص??

?-بحاالانوار ج??.ص??.و از كتاب رازهاي فدك تدوين:حاج زين العابدين غلام

معيار ضرورت شامل چند عامل است؟ نام ببريد.

1. هرولدج. لارسن، نظريه احتمالات و نتيجه‌گيري آماري، ترجمه غلامحسين همداني، تهران، مؤسسه انتشارات علمي دانشگاه صنعتي شريف.

آيا ارضاي غريزه‌ي کنجکاوي در موضوعات فلسفي، آموختن فلسفه را ضروري مي‌کند؟ چرا؟

خير، شايسته است که انسان به نادانسته هاي خود بي تفاوت نباشد، زيرا شيطان از ناداني ما براي گول زدن ما استفاده مي کند. ضرورت فقط در مسائل ايماني و اعتقادي و واجبات الهي و ترک محرمات، قابل اثبات است. کسب معلومات به هر نحوي به استعداد و آتش دروني که خدا در دل بندگان خود مي اندازد بستگي دارد.

آيا رفع جهل مرکب در موضوعات فلسفي، آموختن فلسفه را ضروري مي‌سازد؟ چرا؟

خير، بجز ائمه و معصومين، همه ي مخلوقات جهل مرکب دارند و ذات آنهاست

چگونه فلسفه پايه‌ اجتناب‌ناپذير زندگي قرار مي‌گيرد؟

زيرا انسان ها خواه ناخواه از گزاره هايي براي زندگي روزمره استفاده مي کنند که گزاره هاي فلسفي اند.

اگر بدون پيش‌فرض‌هاي فلسفي نمي‌توان زندگي کرد، چرا آموختن فلسفه بر همگان ضروري نمي‌شود؟

ضرورت و وجوب استدلال و بحث، به طور عميق براي همه واجب نيست. ممکن هم نيست.

تعيين نقش حس و عقل به وسيله‌ عقل چه نتيجه‌اي درپي‌دارد؟

زيربناي همه ي جهان بيني هاي شيطاني همين است که نفش حس و عقل را وارونه نشان دهد. نتيجه ي آن جايگاه ايمان به غيب را مشخص مي کند که جز مباني اعتقادي شيعه و اسلام است.

چرا نگاه فلسفي نگاهي کل‌نگر است؟

جزئيات با توجه به کليات نتيجه مي دهد. کليات و سازمان ذهني را اگر درست بچينيم و جايگاه عقل و نقل و وحي را بفهميم هيچ وقت گمراه نخواهيم شد. براي دوري از سفسطه و توجيه و مغالطه بايد اساس و زير بناي کلي تحليلي مسائل را بدانيم

چگونه نگاه فلسفي عميق‌تر از نگاه دانشمندان تجربي است؟

1. مطهري، مرتضي، مجموعه آثار، ج 2، قم، صدرا، 1371.

2. ي.م.بوخنسكي، مقدمه‌اي بر فلسفه، ترجمه محمد رضا باطني، تهران، نشر نو.

فلسفه چگونه مباني دانش‌ها قرار مي‌گيرد؟

هر دانشي چرائي و چگونگي اشياء و وجود آنها را زير چتر علم و علمي تحليل مي کند. يعني قانون و شرايطي را هميشه ثابت مي داند و آنها را مي نگارد و بسياري را هم در پي تحليل و پيدا کردن رابطه و قاعده اي است. اين نگاه شانس را، اتفاقي بودن را رد مي کند، و همين فلسفه ي تمام علوم است.

جهان‌بيني