• وبلاگ : فهرست
  • يادداشت : شکرگزاري سنت يا فريضه ي الهي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام و خسته نباشيد خدمت همه دست اندر کاران برنامه ي 1441. امروز اين برنامه رو ديدم. بهتره که شماره تلفن هاي برنامتون رو بيشتر اعلام کنيد و بيشتر به وبلاگ سر بزنيد و زود به زود آپديت کنيد

    سلام

    براي شما آرزوي توفيق دارم.

    اگر مايل هستيد مطالبي در مورد گام هاي شيطان بدانيد، منتظرتان هستيم.

    http://qafelehshohada.parsiblog.com/-142602.htm

    اعتراف نامه شهيد سيد مجتبي علمدار

    سلام وبلاگ زيبا و آموزنده اي داري در پناه خدا موفق و پايدار باشي خوشحال مي شم به وبلاگ ما هم سري بزني،موفق باشيد ان شاءالله... التماس دعا يا علي.

    با عرض سلام ادب و احترام خدمت

    قرآن پژوهان عزيز و وبلاگ نويسان قرآني

    « گروه پرسمان قرآني » به شناسايى سوالات و شبهات قرآنى رايج در کشور و ارائه پاسخ هاى منطقى و روزآمد به سوالات و شبهات موجود و همچنين به بررسى مستمر بسترهاى رشد و شکل گيرى شبهات قرآنى و برخورد علمى بايسته و ريشه اى با آنهامي پردازد. اين گروه كه وابسته به مركز فرهنگ و معارف دفتر تبليغات اسلامي مي باشد. در نظر داردبه منظور پشتيباني معنوي ازوبلاگ نويسان قرآني در زمينه پاسخ به سؤالات و شبهات، همچنين در اختيار گذاشتن محتواي صحيح مطالب قرآني از وب لاگ نويسان عزيز قرآني ثبت نام به عمل آورد. جهت ثبت نام به آدرس زير مراجعه كنيد.در ضمن شما مي توانيد با ارسال پرسشهاي قرآني مخاطبين خود به اين گروه جواب آنها را در اسرع وقت دريافت نماييد.

    محمد هاشم نعمت اللهي

    مدير قرآن بلاگ

    www.quranblog.org

    .......

    پروردگارا !همانا من به تو پناه مي برم ازهيجان حرص و آز ،و از تسلط غضب و خشم (بر عقل و ايمان)و از چيرگي حسد ،واز کم صبري(در اموردين و دنيا )وکمي قناعت (برحلال)و از خلق سخت گيري (بر امور عوالم )و از اصرار بر شهوت ،و از حميت جاهليت (طرفداري از باطل ).

    و به تو پناه مي برم از پيروي هواي نفس ،و از مخالفت با طريق هدايت و از خواب (جهل)و غفلت و از اتخاذ طريق تکلف (و راه نامستقيم )و از مقدم داشتن باطل بر حق ،و از اصرار بر معصيت و گناه ،و از حقير و کوچک شمردن معصيت ،و بزرگ و بسيار شمردن طاعت خود .

    و پناه مي برم به تو از فخر فروشي ثروتمندان ،و از حقير شمردن بينوايان،و ظلم و ستم به زير دستان خود ،و ترک شکر و ناسپاسي نسبت به کسي که به ما نيکي کرد ه است .

    و پناه مي برم از آنکه دل بگيريم که با کسي مکر و دغل کنيم و با اعمالمان دچار غرور شويم ،يا اينکه عمري دراز در آرزوهاي خويش بمانيم .

    و به تو پناه مي برم اي خدا از آنکه به شماتت دشمن گرفتار شويم و از آنکه محتاج به امثال خود گرديم .

    و اي خدا به تو پناه مي برم از حسرت و ندامت بزرگ و از مصيبت مرگ و از بدترين شقاوت ها و بدبختي ها و از سرانجام بد.

    (بخشي از دعاي صحيفه سجاديه )